DENIM DRESS

19:26 Sabina Tahirovic 7 Comments



I am back after one week... I am so sorry it´s been so long time I didn´t post. I have a lot of work with the moving. And i also sent almost all my clothes back to czech so I have just few pieces of clothing here. Today was quiet a hot day so I wore this Denim dress from New look. 

Jsem po týdnu zpátky... Omlouvám se, že jsem tak dlouho nic nepřidala. Mám hodně práce a starostí se stěhováním a hlavně jsem si skoro všechno oblečení poslala do Česka, takže tady mám jen pár kousků. Dneska bylo celkem teplo, tak jsem vytáhla tyto denimové šaty z New looku,








Dress and shoes - New look
Bag - Primark

7 comments:

  1. Páááni, to je úžasné, hlavně ty šaty, jsi moc krásná ♥ :)

    ReplyDelete
  2. Tá posledná fotka je veľmi zaujímavá :-)

    Dijoun&Klaudi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky :) doufám, že v dobrým slova smyslu :D

      Delete
  3. Beyond in love with entire look. Stunning dress and the bag is so pretty too, can't believe it's from Primark! :)

    Elle
    www.theellenextdoor.com
    xx

    ReplyDelete
  4. Skvělý šaty a ta kabelka... :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    ReplyDelete